31-10-2015

kleur van de maand

Na een jaar lang 'Teek van de Week' werd het eind april tijd voor wat anders. Ik besloot om iedere maand een kleur te kiezen en in die maand mijn werk en workshops n.a.v. de gekozen kleur te belichten. Dat ging in het begin erg goed. Omdat ik al bijna 25 jaar kunst van afval maak heb ik een enorme voorraad foto's van:
week 1 beest
week 2 jachttrofee
week 3 stad
week 4 workshop
week 5 afval
Maar sommige kleuren plastic komen niet veel voor, zoals paars en bruin. Met als gevolg dat ik daar ook minder mee gewerkt heb. Omdat ik van alle kleuren wel een voorraad heb kan ik natuurlijk ook iets maken voor dit blog. 
En zo geschiedde...... maar afgelopen weken hadden andere zaken mijn prioriteit en kwam het er niet van. Het krat met bruin plastic bleef onaangeroerd staan. 
Tot dat afgelopen woensdagmiddag Vito, mijn atelier buurjongen langs kwam, hij wist wel raad met het bruine plastic.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten