08-11-2014

huisjes

De kleuters op basisschool de Krullevaar zijn deze week begonnen met het thema wonen. Ook dit jaar heb ik een aantal dozen gehaald bij mijn sponsor om de hoek. Altijd maar weer afwachten of er wat ligt en wat het is. Het weer werkte ook niet echt mee, karton en water is geen goede combinatie. De dubbel gevouwen dozen gaan eerst naar mijn atelier en dan met de auto naar de Krul. Pas daar zag ik toen ik ze uitgeklapt had dat het dit jaar wel erg grote dozen zijn. Samen met de kinderen bepaal ik waar de deur en ramen moeten komen en hoe ze er uit moeten zien. Brievenbus en huisnummer mogen natuurlijk ook niet ontbreken. En voor we aan de slag gaan: Schoenen uit en supergrote kliederschorten aan!













































Geen opmerkingen:

Een reactie posten