24-11-2014

gratis workshop

In januari organiseer ik wederom 2 gratis workshops.
Het gaat zo: Je levert 50 plastic flessen aan, schoon en zonder etiket
Je krijgt als tegenprestatie van mij een workshop cadeau. Er kunnen maximaal 6 mensen per keer meedoen. VOL is VOL.


FLESSEN
shampoo, douch/badschuim, was/schoonmaakmiddel, kleine petflesjes, sapflessen enzovoort
let op: voor kleine flesjes van yakult, optimel enzovoort geldt 2 = 1
geen statiegeld flessen, melkcontainers, slappe flesjes die je zo inknijpt (vaak van water)
Graag de dop los meeleveren zodat er geen vocht in de fles kan achterblijven.
Verder ben ik ook geïnteresseerd  in netjes van groente en fruit en ander gekleurd plastic.
 
WORKSHOP
Je maakt op mijn atelier in een 2 uur durende workshop zelf een beest of object van afval en krijgt van mij tips en trucs. Data (kan wijzigen): donderdagavond 15 januari en zondag 18 januari.

WAAROM
Als afvaljuf vind ik het belangrijk dat er met eigen verzameld afval wordt geknutseld maar dat gaat wel eens mis. Daarom neem ik voor de zekerheid altijd een zak met afval mee. Nu raakt mijn voorraad uitgeput. Ik heb een aardig legertje verzamelaars maar wil het graag uitbreiden. Daarom wil ik een ieder oproepen flessen te verzamelen, zonder etiket en schoon af te leveren op mijn atelier.
CONTACT
Mail mij als je een voorraad hebt en wilt afleveren op mijn atelier Prinsegracht 64 in Den Haag.
carolienadriaansche@kabelfoon.net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten