13-08-2014

colette

De meest bijzondere expositie waar ik aan mee heb gedaan was 5 jaar geleden 'MeWeCycle' bij Colette te Parijs.

Enkele maanden daarvoor, in april 2009 exposeerde ik ook al in Parijs. Ik deed toen mij aan de expositie 'RE-ART, l'exposition qui re-enchante le recyclage' in galerie Wanted  te Parijs. Ik was via internet benaderde en stuurde 2 dozen met Jachttrofeeen op.

Twee maanden later kreeg ik onderstaande mail van Sarah Andelman, artistiek directeur van Colette.

4:35 uur 22 mei 2009 
Hello
We're doing a show about Recycling from June 2nd,
See attached invitation.
I love your work I just discover on your website so if you have some pieces you would be interested for us to show, please let me know.
Thank you
sarah

Toen wist ik nog niet dat Colette, op dat moment en wellicht nog steeds, de hipste winkel van de wereld is.
Wederom ging er een doos met Jachttrofeeen met de post mee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten